.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش 180 درصدی ورود مسافر به مازندران

مسئول کمیته نظارت و ارزیابی ستاد دائمی تسهیلات سفر استان مازندران گفت:3 تیم بازرسی 3 نفره در سطح استان مازندران به صورت غیر محسوس فعالیت های دستگاه های اجرایی استان و ستادهای شهرستانی را ارزیابی می کنند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از برنا ،عباس خمیری با بیان اینکه کیته بازرسی در سه مرحله قبل از تعطیلات،حین تعطیلات و یک مرحله بعد از تعطیلات نسبت به ارزیابی عملکرد دستگاه ها در ستاد های دائمی سفر اقدام می کند افزود:این کمیته تاکنون از 24 دستگاه اجرایی ،17 فرمانداری ،24 بخشداری و 38 شهرداری بازدید به عمل آورده است.
وی با اشاره به اینکه سازمان بازرگانی استان مازندران با برنامه ریزی های انجام شده توانسته در بحث تهیه و تامین مایحتاج عمومی مردم مانند عرضه مرغ ، سیب ، پرتقال ،برنج و روغن نباتی بسیار خوب عمل کرده و این ارزاق را با قیمت مصوب به مردم و مسافران عرضه کند اظهار داشت:کشیک های نانوایی ها تا ساعت 10 شب جهت پخت نان با کیفیت بالا مشغول به کار هستند.
مدیر کل دفتر ارزیابی ، بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری مازندران خاطر نشان کرد:میزان مصرف بنزین با رشد 5 درصدی و گازوییل با افزایش بیش از حد مصرف روبرو بوده است.
خمیری با اشاره به افزایش 180 درصدی ورود مسافر به استان مازندران به تعداد سه میلیون و907 هزار و194 نفر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که یک میلیون و 363 هزار و 504 نفر بوده اند تصریح کرد:نکته قابل توجه در این است که با توجه به افزایش تعداد مسافرین ورودی به استان مازندران خوشبختانه کاهش 24 درصدی فوتی در بخش تصادفات را داشته ایم.
وی همچنین با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مشکل خاص امنیتی نداشته ایم اظهار داشت:مردم و مسافران می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف قابل رسیدگی در سطح استان با شماره تلفن 2210285 دفتر ارزیابی عملکرد ،بازرسی و پاسخگویی با شکایات استانداری مازندران تماس تماس بگیرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.